Головна  →  Новини  →  20 вересня 2017

Про реєстр застрахованих осіб

Про реєстр застрахованих осіб

Одним із напрямів роботи Пенсійного фонду України є ведення Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, який використовується для призначення (перерахунку) громадянам пенсій та страхових виплат за окремими видами державного соціального страхування, та здійснення контролю за достовірністю цих даних.

Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі - Реєстр) - це автоматизований банк відомостей, створений для ведення єдиного обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню згідно із Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Створено Реєстр на основі інформаційної бази персоніфікованого обліку у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування.

До нього вносяться дані про фізичних осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню. А саме - номер посвідчення застрахованої особи, прізвище, ім'я та по батькові на момент подання даних до Пенсійного фонду; дата народження, стать, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі, серія, номер і назва документа, з якого взяті відомості до персональної облікової картки, громадянство, номер телефону (за згодою), персоніфіковані відомості про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення, допомогу, компенсацію) застрахованих осіб, на яку нараховано і з якої сплачено страхові внески, та інші дані, необхідні для обчислення та призначення страхових виплат за окремими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування, які подаються роботодавцями, підприємствами, установами, організаціями, військовими частинами та органами, що виплачують грошове забезпечення, допомогу та компенсацію.

Сьогодні реєстр застрахованих осіб має зовсім інший вигляд. Після модернізації, котру здійсни­ли фахівці Пенсійного фонду, всі відомості про кожну застраховану особу (працівників, пенсіонерів та одержувачів виплат із соціального страхування) було об’єднано в карт­ку застрахованої особи. У ній міс­тяться всі актуальні персональні дані про громадянина, а також про документи, які він має.

Дані до Реєстру, зміни та уточнення до них вносяться на підставі звітів про нарахування єдиного внеску, що подаються страхувальниками. Незважаючи на те, що адміністрування єдиного внеску загальнообов’язкового державного соціального страхування покладено на ДФС, консультації щодо питань ведення Реєстру, включаючи заповнення таблиць   звіту про суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, згідно з «Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» надають органи Пенсійного фонду України.

Персоніфікований облік даних, накопичений фактично в повному обсязі з 2000 року. За ними здійснюється призначення, перерахунок пенсій, а з 2011 року страхові виплати всіх фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування. Пенсійний фонд забезпечує захист інформації Державного реєстру застрахованих осіб. Інформація з нього використовується виключно для потреб, визначених законодавством. Разом с тим застрахована особа має можливість контролювати персоніфіковані дані, накопичені на її особовій картці. Для цього необхідно звернутись з паспортом та ідентифікаційним порядковим номером в органи Пенсійного фонду України за місцем проживання або за місцем реєстрації підприємства, де особа працює. Одним із способів контролювати особисті данні реєстру застрахованих осіб є веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України за адресою portal.pfu.gov.ua. Своєчасний контроль за особистими даними загальнообов’язкового державного соціального страхування – це відсутність клопоту під час призначення (перерахунку) пенсії та інших соціальних виплат.

 

«Гарячі лінії» Правобережного об’єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Києві:

(044) 244-78-11 у Солом’янському районі;

(044) 200-89-84 у Голосіївському районі;

(044) 273-51-48 у Святошинському районі.

Перейти до спискуВерсiя для друку

Адміністративні послуги

Допомога громадянам зі східних областей та АР Крим

Акція по збору книг для бійців, які беруть участь в АТО