Головна  →  Новини  →  14 серпня 2017

Розроблений порядок укладання тристоронніх актів між колективними споживачами та підприємствами – надавачами послуг

Розроблений порядок укладання тристоронніх актів між колективними споживачами та підприємствами – надавачами послуг

За результатами низки нарад за участю представників КМДА, Київради, ОСББ і ЖБК, а також ПАТ «Київенерго» і Київводоканалу був розроблений порядок укладання тристоронніх актів між колективними споживачами та підприємствами-надавачами послуг. Для оформлення актів житловим організаціям необхідно попередньо підготувати низку документів. Зокрема йдеться про загальний акт приймання-передачі послуг з інформацією про отримання житловою організацією холодної та гарячої води за кожен місяць, додаткову угоду до договору на надання послуг з водопостачання та приймання стоків через приєднані мережі (для підтвердження обсягів поставленої питної води шляхом підписання сторонами тристороннього акту). Також абонентам, які мають не вирішене питання із заборгованістю, пропонується укласти договір реструктуризації.                                                                    

Якщо ОСББ чи ЖБК не згодні із сумою заборгованості, і зазначене спірне питання знаходиться на розгляду суду, проконсультуватись можна у юристів Департаменту претензійно-позовної роботи Київводоканалу, що супроводжують судові справи зі споживачами. Звертатись за адресами: вул. Лейпцизька, 1А, к. 804 або вул. Електротехнічна, 16, к. 402.          

Постійний прийом представників житлових організацій з питань оформлення тристоронніх актів проводиться з понеділка по п‘ятницю з 08:00 до 17:00 у Центрах обслуговування споживачів за адресами: вул. Лейпцизька, 1А та вул. Електротехнічна, 16, к. 116.

Перейти до спискуВерсiя для друку

Адміністративні послуги

United24

Корупція має бути помічена