Головна  →  Адміністрація  →  Підрозділи  →  Відділ управління персоналом

 

Відділ управління персоналом

Начальник відділу - Романюк Зоя Василівна, кімн. 211, тел.: 207-09-24.
 
Заступник начальника відділу -  Завадська Ганна Дмитрівна, кімн. 209, тел.: 207-09-29;
 
Відділ підпорядкований  голові адміністрації.

Список відповідальних працівників:
   Головний спеціаліст – Антонова Наталя Борисівна, 209, тел.: 207-09-29;
   Головний спеціаліст – Чміль Алевтіна Іванівна, 209, тел.: 207-09-29.
 
Адреса: 03151, м.Київ, просп. Повітряних Сил, 41, кімн. 209, 211
 
Телефони: 207-09-29, 207-09-24
 
Часи роботи:
понеділок - четвер з 8.00 до 17.00,
п'ятниця з 8.00 до 15.45,
перерва з 12.00 до 12.45.
 
Часи прийому громадян:
03020, м. Київ, пр-т Повітрофлотський, 41, кімн. 209, 211
 
Основнi завдання відділу:
    • Забезпечує реалізацію державної політики і разом із відповідними структурними підрозділами узагальнює практику роботи з кадрами, вносить голові адміністрації пропозиції щодо її вдосконалення;
    • формує замовлення на підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації державних службовців;
    • забезпечує підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації кадрів, разом з іншими структурними підрозділами органу виконавчої влади організує регулярне навчання працівників апарату;
    • веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань, аналізує якісний склад державних службовців;
    • готує матеріали про призначення на посади та звільнення з посад працівників апарату та керівників структурних підрозділів;
    • розглядає матеріали та готує документи для заохочення та нагородження працівників, веде відповідний облік;
    • готує документи щодо продовження терміну перебування на державній службі та призначення пенсій працівникам адміністрації;
    • оформляє і видає службові посвідчення та довідки з місця роботи працівникам, проводить оформлення листків тимчасової непрацездатності;
    • готує документи для відрядження працівників адміністрації;
    • вивчає ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад в райдержадміністрації, попереджує їх про встановлені законодавством обмеження у прийнятті на державну службу, контролює добір та розстановку кадрів в апараті відповідно до вимог законодавства;
    • веде документальне оформлення проходження державної служби та трудових відносин;
    • здійснює заходи щодо ведення комп’ютерного обліку електронних особових справ державних службовців третьої-сьомої категорії, використання його даних у межах повноважень райдержадміністрації, супроводження і зберігання відомостей для формування єдиної комп’ютерної системи «Картка» та своєчасної підготовки і подання до Головдержслужби у встановленою нею порядку;
    • здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ працівників;
    • розглядає пропозиції, заяви, скарги громадян, надає роз’яснення з питань, що належать до компетенції кадрової служби;
    • приймає від претендентів на посади державних службовців відповідні документи та подає їх на розгляд конкурсної комісії.
Версiя для друку

Адміністративні послуги

United24

Корупція має бути помічена